Bebeğim 2,5 aylık ve ciddi şekilde gündüz uykusu problemimiz var. Yenidoğan döneminden beridir az uyuyordu evet ama 40 ından beridir gündüz uykumuz yok resmen memede 10 15 dk uyukluyo kıvranarak uyanıyo o kadar. Gece uykusu da çok yok 7-8 saat arası. Çok gazlı bir bebek acaba ondan mı diye düşünüyorum ama gündüz hiç uyulmaması da gelişimini etkileyecek diye çok korkuyorum atalarımız uyusun da büyüsün diye boşuna söylememiş.