Bizim yoğun bakımda yatmıştı ordada hep tüm yönlere yatırdıkları için alışmıştı uyku haline girince yatırmayı deneyin bizimki kolik olduğu için bebekler öyle daha rahat ediyorlar, bende yüzüstü yatırıp gazını çıkarıyor sonra çevirip sırt üstü yatağına yatıyorum