Anneler merhaba kızım 2 yaşına girecek ve ben çalıştığım için kreşe vermek zorundayım. Ama kızım bugün çalıştığım yere geldi ve benden ayrılmak hiç istemedi annem bakıyor bu arada resmen ağladı bende çok üzüldüm onu öyle görünce anlattım güzelce tabi ama ne kadar anlayış gösterebilir ki. Kreşe başlarken de böyle olur mu önerileriniz var mı acaba yada bu durumu yaşayan var mi