Sukrann_6 Hanımlar ben 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım yeni çıktım yoğun bakımdan 33. Haftamda erken doğum oldu ani yüksek tansiyonla gebelik zehirlenmesi olmuş sebebi bilinmiyor daha önce bu durumu yaşayan var mı
Ggalparslan Sukrann_6 sebebi maalesef ki yok bende aynı durumdan 32. Haftamda acil sezeryana alınmıştım
Latife362 Merhabalar ben de 7 ay önce doğum yaptım son 3 ayım hep hastanede geçti protein kaçağı zehirlenme kanda pıhtılaşma yüksek tansiyon hepsi vardı dogum sonrası 5 gün yattım bende şükür artık düzeldi tansiyonum
Sukrann_6 Latife362 çok geçmiş olsun benim sadece yüksek tansiyon oldu geçici mi bu yoksa kalıcımı kalıyor ☹️Sürekli tansiyonum yükseliyor
Sukrann_6 Ggalparslan çok geçmiş olsun bebişin durumu nasıl şimdi benimkini taburcu edildi sütünüz falan varmıydı
Latife362 Sukrann_6 geçicidir büyük ihtimal ilk hamileligimde de tansiyon sıkıntım vardı sonra düzeldi çok şükür
Ggalparslan Sukrann_6 çok şükür iyiye gidiyor cuma günü ilk defa emzirmeyi deneyeceğimizi söyledi doktoru heyecanla cuma gününün gelmesini bekliyorum
Ggalparslan Sukrann_6 sütümde ilk günden itibarem geldi şuanda da her 3 saatte bir sağıyorum dolaba atıyorum fazlasını şükür sütüm yetiyor