nazlimom_ ben emzirme dönemim bitene kadar yaşadım. Bebeğim 7-8 aylıkken emmeyi bıraktı, benim tenim öyle normale döndü. Karbonat sürüyordum koltuk altıma ve sadece o iyi geldi, o da çok iyi değil ama ben onda buldum çareyi. Deodorant roll-on etki etmedi malesef.