Oglumunannesiyim__ bizde 10 aylık olduk. Halkalar, kitaplar falan hep gösteriyorum okuyorum ama dediğiniz gibi malesef daha anlamıyor anca kemiriyor ya da atıyor. Plastik küçük toplarla falan oynatmaya çalışıyorum ama sıkılıyor daha çok etrafı keşfetmeye çalışıyor ordan oraya gidiyor sürekli yer değiştiriyor. Dediğiniz gibi bende kendi galine bırakıp elime telefon olunca kendimi kötü hissediyorum ama yapacak da bir şey olmuyor ki pek. Ya biz yeni nesil annelere çok yükleniyorlar, eskiden annelerimiz her dk bizimle ilgililer miydi? Eskiden öyle miydi demeyi sevmem ama omuzlarımıza çok yük yüklüyoruz. 😥