Bebeğim 40 günlük 15 günlük olduktan sonra emmeye başladı memeyi o zaman almıştı o zamanlar göğüslerim dinlence felan doluyordu anlıyordum ama son 1 haftadır ekstra yumuşak dolgunluk yok sıktigim da süt geliyor. Bebeğimde emerken uyuyakaldiğinda ağzında süt birikmiş oluyor akıyor bez değişimi de güzel aslında ama mama destekli ilerliyoruz acaba göğüslerimin yumuşaması sütüm çekiliyor felan mi demek ? Göğüs terbiyesi diye birşey varmış ama erken değil mi 40 gün oldu daha onu da 15 günü yoktu.