Prensannesi02 Merhaba kızlar 4 günüm geçiyor regl olmadım daha çok nadir ağrı var olacak gibi 4 gündür gelen yok test yaptım sabah bise çıkmadı ama çok korkuyorum yinede
SeninAnnenBirMelektiYavrm Prensannesi02 mevsimsel. 10 gün geciktim bende geçenlerde. Korunuyorsaniz panik yapmayin
Kbrbisi28 Prensannesi02 hava degisimleride etkiliyor olabilir su an tedirgin olma biraz daha bekle bakalim benimde erken geldi mesela
Prensannesi02 Baharomer doğum dan sonra gecikmesi normal aslında insan yine korkuyor bebeğim çok küçük daha inşallah en kısa zamanda olurum
Kbrbisi28 Prensannesi02 olabildigince korunmaya calisin derim ya bende acikcasi bazen korkuyorum kzikm daha 6 aylik bu zamanda 2 cocuk zor diyorum esime hatta
Prensannesi02 Kbrbisi28 bebişlerimiz aynı hemen hem bizde 6.5 ayligiz koruyorum ama yinede tedirgin oluyorum
Kbrbisi28 Prensannesi02 ayniyiz vallahi yaa bide esler bizden sogumasin diyede e ihtiyacinida gidermemiz lazim
Kbrbisi28 Prensannesi02 ortalik felaket bide her gun tvde izledikce insan kocasina sahip cikmak istiyo tamamen Gecen benimki koluna benim ve kizimizin ismi yazdirdi ama servise binen insanlar o kadar bos ki illlaaa muhabbet edecekler o yuzden elimden geldigince sahipleniyorum onu
Goktugakca-3419_ Prensannesi02 Kız senin 4 gün geçmiş benim bugün tam 18 gün gecikti ne gelen var ne giden adetim 5 gün geçince test yaptım negatif çıktı 8.günündede kan tahlili yaptırdım o da negatif üstüne tarlusal kullandım adet söktürücü 2 gün oldu biteli hâlâ yok.🙄
Prensannesi02 Goktugakca-3419_ iyi çok şükür bise yokmuş ben de tahlil vermeyi düşünüyorum tam emin olmak için