199629 Kizlar ek gıdaya 6.5 ayda başlasam çok mu geç olur erken baslamayinca sonradan sorun oluyor dedi çevremdeki bir kac kişi yardımcı olur musunuz
SeninAnnenBirMelektiYavrm 199629 vaktinde başlayın ne gerek var beklemeye. Bebekler acıkıyor artık. Öğrensin yemeyi red yaşarsınız sonra
Madam 199629 6. Ayda yavaş yavaş başlayın çevrenizdekiler bir tarafından uydurmuş ne alaka red olması yani ne erken ne geç olmalı ekstra özel durumlar olmadıkça
Sehaninannesi_ 199629 ben 8 aylıktı başladığımda hiçbir sıkıntı da yaşamadım herşeyi kendisi yiyebiliyor blw yöntemiyle sadece çorbayı falan ben içiriyorum