Prensesim2452 acaba yanlismi emziriyosun mesela göğsünden ilk gelen süt çok sıvı su gibidir orta kısım.biraz daha yağlı en son kısmı daha yağlı doyurucudur ve kilo aldıran kısım odur. Bi memeyi iyice bosaltmadan diğerine geçme memede uyudu diyelim uyandığında tekrar o memeden başla emzirmeye sonra diğerine geç hep sulu kısmı emiyosa kilo almaz. Yada sütüm akıyo diyosun ilk sutu sağ orta ve son.kismi bu emsin. Hemen mama verme 700 gr az değil. Ayda 500 gr altında olmadığı sürece sorun yok. Bide kıyas yapma lütfen her bebek kendine özgüdür kendine benzer