6buçuk aylık bebeğim mamasını hazırlarken yere koydum geriye doğru kendini attı kafasını vurdu ağladı biraz sustu sonra doktoruna yazdım o mesafelerde düşmede sorun olacağını düşünmüyorum fışkırır tarzda üst üste kusma olursa değerlendirelim dedi ama içim rahat değil doktora götürmeli miyim yine de