Htctrgyblg Kızlar selam, yeni doğum yaptım. Emzirirken acı çekiyorum resmen. Bir sürü göğüs ucu krem denedim. Hamileliğimde de son zamanlarinda kullandim ki göğüslerim yumuşasın diye ama hiç faydası olmadı. Var mı yardımcı olabilecek biri?
_mmom Htctrgyblg lansinoh kullandım her emzirmeden sonra sürüyordum.. maalesef acı verici ama geçiyor 1 ayda geçer sabredin 🤗
Mhe Htctrgyblg lansinohun göğüs ucu kremini kullanabilirsiniz. Ama onun haricinde emzire emzire bir iki haftaya hiç acı kalmıyor
circirbocegi Htctrgyblg krem ayva cekırdek jeli yok zeytınyagı yok sıcak su ovala hiç biri bana fayda etmedı artık sılıkon uç aldım onla emziriyorum
Gzmbzc Benim artık kanamaya başlamıştı Ayva çekirdeklerini kaynatıp jel kıvamına getirdik bana çok iyi geldi