2 ay 7 günlüğüz biz de. Gece 2 3 saate bir doyuruyorum. 7 8 gibi gece uykusuna geçiyor. Gündüz de her 1 saat arayla uykusu geliyor. Uyku aralığından 15 dk geçse gözler kızarıyor sinirli oluyor. O zaman da mızmızlansa da ayağımda sallayarak uyutuyorum hemen. Kim ne derse desin en kolay yöntem ayakta sallama yöntemi🙈 Hatta ben ayağımda sallarken hep reflu yastığını kullanıyorum. Bu sayede hem biraz sıkışmış oluyor hareket alanı daralıyor kenarlardan hem de vücudu rahat ediyor 😇