Cgdmltr93 Bebeğini koluna zincirle bağlayan anneler var. Doğruluğu kişiden kişiye değişir ama devir kötü. Ufak bi dalgınlıkla bebeklerimiz gözden kaybolabilir. Bebeğimin bileğiyle kendi bileğime ip gibi bişe bağlamak istiyorum. Kullanan anneler var mı çok mu tepki çekerim. Kızım çok hareketli. Dışarı da zaptedemiyorum.
Esra_Deva Cgdmltr93 yıllardır kullanılan bişey. Şu etraf ne der telaşından kurtulabildiğimiz gün herşey daha kolay olacak. Çocuk sizin karar sizin. Rahat edeceğinizi düşünüyorsanız neden olmasın
Tubasahra Esra_Deva O milleti susturamayız zaten 🤓🤓Ota 💩laf edefler sen en mükemmelini yap yine laf etcek birsey bulurlar.😁
Tubasahra Ben kullanmıyorum.Yurtdışın da çok kullanılıyormus.Türkiye de tepki çeker diye düşünüyorum. Bide çocuğun psikolojisini etkiler mi onu bilmek lazım alanını,hareketlerini kısıtlıyor bi yerde. Ben tercih etmezdim sanirım
AnnaKurt Tubasahra Valla Türkiye de bir bebek tecavüzleri tepki çekmiyor. Oğlum anında gözümden kayboluyor. Duracağını bilsem bunla hemen alırım zaman çook kötü + kalabalık şehirlerde daha kötü
Tubasahra AnnaKurt Sorma sorma.Bide artık öyle bi psikolojiye geldim ki.Cocuk saniyelik gözümden ayrilsa kafamda nasıl sahneler canlanıyor bi bilsen.😢😢 Rabbim evlatlarımızı korusun 😢😢
Brcklc Cgdmltr93 yani elbette herkesin kendi tercihi bu ama bence hoş hoş değil tasma gibi gözüküyor çocuğunda psikolojik olarak etkilenebilcegi birşey bu düşünsenize bütün çocuklar özgürce hareket ederken siizn çocuğunuz bu şekilde diğer çocuklarin bakış açısı etkiler mutlaka ben şahsen gözümü ayırmam ama böyle birşeyde kullanmam kullananada saygım sonsuz
Eylul-sena-33 Cgdmltr93 ay ben bunu birgün hastanede görmüştüm hatta şaşırmıştım bu nedir diye inanın görenlerde aynı tepkiyi veriyordu kadın aşağıdaki bayanın paylaştığı çocuk kemeriyle çocuğu bağlamış elinde ipi tutuyodu çocukta bir akıllı maşallah küçük iki yaşında kız çocuğuydu gözündede gözlük eşim şey demişti şuna bak kadın çocuğu fino köpekler gibi elinde gezdiriyor 😂abartısız herkeste onlwra bakıyodu bence böyle bişey denemeyin itici duruyor çocuk bakmak büyütmek elbette zor bu yüzden cennet anaların ayakları altında demişler zaten geçici süreç gözümüzü dört açıp dikkatli olucaz mecburen zaten başa gelecek varsa hertürlü olur allah esirgesin ama dediğim gibi komik duruyor🌸
Dondurmalikahve Cgdmltr93 Dün instagram da gördüm bebek arabasına bağlamış büyüğü küçükte içinde tabi kadını linçlemişler linçleyenleri linçleyesim geldi sonra yorumları okuyunca anlayamayacaklarını anladım vazgeçtim. Ama özellikle birden fazla cocuğu olan anneler için çok kurtarıcı bir de çocuk özel bi çocuksa çok daha gerekli. Ama benim ki asla durdurmazdı orasını bilmiyorum
Daenerys Yaa ben bunu yıllar önce otelde bir alman kadında görmüştüm. Çok mantıklı aslında ama travma yapabilir. Yani herkesin yaptığı bir şey olsa normalleşse ama. İlerde annem beni köpek gibi taşırdı demesini istemiyorum