Ged84 Selamlar , 8,5 aylık oğlum son 2 haftadır formül mamasını 2 ölçek içip bırakıyor. Normalde 7-8 ölçek içen bir bebek . Diş çıkarma dönemi diyemi böyle bilmiyorum . Süt saatleri eziyete dönüştü 😭😭 var mı böyle bir durum yaşayan