Kınamak istemiyorum ama sigara dumanının olduğu ortamdan bile sakınırken el kadar bebeklerinizi emzirirken nasıl içebiliyorsunuz. Dedemi gırtlak kanserinden kaybettim Amcam günde 2 paket içerdi o gün tövbe etti bıraktı. Bırakılamayacak birşey olsa helal olurdu zaten lütfen kendinize bebeğinize bunu yapmayın bir abdest alın besmele çekin niyet edin bırakmaya inşallah sebat edersiniz