Kızlar bebeğim 6.5 aylık. Eve çağıracak emanet edecek Kimsem yok yaşadığımız şehirde. Ancak eşim evde oldukça ilgileniyor. Kıştan çıktık camlar pis tüller kirli hem bahar hem bayram temizliği olsun diye yapmak istiyorum ama çocukla zor olacak gibi benim gibi olan varsa nasıl yapıyorsunuz