Geçen hafta bir fuar açılışına gittik ailecek her yeri gezdikten sonra çocuk oyun alanına da bir bakmak istedik baya eğlenceli müzikli palyacolu böyle uzun tahta bacaklı bir gösteri alanı idi maske takmış bilirsiniz kocaman tavşan fare vs şeklinde abi ve ablalar vardı bizde gördük belki sver diye yanına gittik kızım 23 aylık öyle bir korktu ki oysaki çok tatlılardi asla düşünemedim korkocagini baya bir çığlık attı biz babası ile alıştırmaya çalıştık öpücük falan attılar sonra babasına sarıldı dans vs hala alışır diye bekliyoruz asla susmadı ve bizde daha fazla üzerine gitmedik ve ordan hızlıca ayrıldık ve şuan bize hep o anı anlatiyor ben abla ve abiden korktum bana öpücük attılar sonra babamla da dans ettiler diyor ve özellikle bunu gece uykuya geçmeden sürekli anlatıyor travma mi oldu acaba ya yani unutur mu yoksa hiç unutmaz mi 2.haftadayiz hala anlatıyor.