Hndnzi Merhaba bildiğim kadarıyla 4.aya girerken kan damlası başlatılıyor ama benim doktorum kullanmayın 6.aydan sonra bakar gerek duyarsak kullanırız dedi kullanmayanınız var mı?
Deletedmom_22 Hndnzi bizim doktorumuz 1 yaş kontrolünde, kan testine bakarak başlatmıştı , kan damlasını kullanmaya öyle başlamıştık