Tugbakoc Kızlar bakın bi nolur 🙏🏻 Kızım 2,5 aylık. İki gündür ishal gibiydi sanki. Az önce kakasını yine yapmış altını açınca benim bile midem bulandı. Çok aşırı ağır kokusu vardı kakasının. Sebebi ne olabilir ki ? Ve ne yapmam lazım.
Sehhy Tugbakoc benimkide öyle yapıyor. Burda bekleyeyim. Ama hep sıvı degil mi zaten ? Anne sütümü alıyor ?
Momkraa Tugbakoc canım rota olabilir kokulu kaka Allah korusun bence bi kaka tahlili yaptırım çok küçük bide
Nilunas Tugbakoc acile gidip kaka tahlili verebilirsiniz. Benim kızım da bazı bazı öyle olurdu meme mama ilerlerdik hiç aklıma kötü bir durum gelmezdi hep mamadan derdim .rotavirüs zamanınız geçmemiş imkanınız varsa aşısını da yaptırın derim. Zehirli ishal aşısı demek 🤗
Tugbakoc Sehhy mama takviyemiz var bizim. Fakat bugün ki gibi koku yoktu hiç. Demin ki kaka bence normal değildi.