zynp09 şuan erzincandayız, üzümlüde. Çok rahatız, nöbetleri falan oluyor ama uzun süren görevler yok, komando taburu olan yerler daha çok arazi görevlerine çıkıyor. Kemah ilçesi biraz zor diye duydum bilmiyorum ne derece doğru, sadece sağlık imkanları yetersiz bi il, bir de üzümlü ilçesi merkeze çok yakın olduğundan buradaki hastanede sadece aile hekimi ve acik var ve genelde direk sevk ediyorlar, erzincan merkezinde kiralar fahiş fiyat bana göre, yeni yeni üzümlü ye de yansımaya başlamış ama buralardan bi uer olursa mutlaka tayin olan birisinin evine siz geçersiniz o konuyu çabuk çözersiniz, üzümlüde personel için lojman da faal kullanıma açık, eğitim açısından üzümlünün sınıf mevcutları ideal Aralıkta, birebir ilgi mevcut olur genelde ☺️ biz de batıya gidiyoruz hayırlısı olsun hepimiz için 🙏 siz hamgi ildesiniz, tavsiye eder misiniz ☺️