Merhaba hanımlar 🙏🏻 Bebeğim 2ay 16 günlük kollarını aşırı aşırı hareket ettiriyor yüzüne çok sürüyor hatta vuruyor gibi elini komple ağzına sokuyor hani diş kaşır ya bebekler öyle gibi,aç degil beslendikten sonra Bİle bile yapıyor ama beni endişelendiren kollarının aşırı hareketi kendine zarar veriyor bazen.Başına böyle birşey gelen var mı yada bu durum normal mi araştırdım ama net birşey bulamadım