Merhabalar bişey sormak istiyorum öncelikle şunu belirteyim Kilo takıntım yoktur . Bebegim dogdugunda 3600 grmda şimdi 33 günlügüz 5.400 grm olmuş Yenidoganlar bir ayda kaç kilo alır Normal mi anormal mi Merak ettim Ebe kilo alımı çok iyi dedi ama internette Baktıgımda Daha az almış olması gerekiyor Sonuçta kilonun azıda fazlasıda zarar gibi yanlış tartmış olamazsa Eger Bir ay içinde 2 kilo almış olması normal mi