Songena19 benim bebeğim de 3150 ile hastaneden çıktık her ay 1500 aldı bugün kontrolü vardı son bir aydır yarım kilo bile almamış şuan 7500 kilosu üst sınırda ama tabi uzun zamandır kilo almadığı için takip edeceğiz meme reddi olmadı ama çok Hastalık geçirdi iki haftası öksürük kusma ve halsizlikle geçti iştahı azaldı ne yapacağımı bilmiyorum çok moralim bozuldu toparlar mı acaba buzlukta sütlerim var ama hiç içmiyor her yolu denedim hiç acıkmıyor sanki