Merhaba hanımlar. Bu sabah oğlumun süt ürünlerine karşı alerjisi olduğunun kesin tanısı konuldu. Doktorumuz diğer mamalara göre tadı daha güzel diye Evolvia Rp yazdı. Ama internetten yorumlarina baktığıma gore tam erimiyormuş. Aranızda kullanan var mi?