baby-mom Şuan ataması olanlar sözleşmeli memur mu oluyorlar yoksa kadrolu mu? Eşi askerse tain durumu ne oluyor bilgisi olan var mı acaba?
Deletedmom_109 baby-mom sözleşmeli olarak atanıyorlar. Yanlış bilmiyorsam 3 yılın sonunda eş durumu hakkı var. 3. Yılın sonunda eşinin yanına gidebilir