Merhabalar,oğlum 16 aylık ve ben yanında durmadigin sürece hiç bir oyuncakla oynamıyor tek başına. Ben yaninda dursam da pek oynamıyor gerçi,oyuncaklara ilgisi yok. Ne yapabilirim bu durum için,fikirlerinize açığım. Çünkü bı şekilde vakit geçirmesi gerekiyor. Kitapları çok seviyor,içindeki resimleri anlatıyorum okuyorum çok hoşuna gidiyor ama insan fakrli şeyler de yapalım istiyor. Aynı durumda olan var mı?