Asil3434 Oğlum 10 gün kadar önce düştü alnı baya şişti ve morardı buz koydum ıkı güne morluk geçti düzeldi sandık ama alnın da şişlik duruyor geçmedi tam anlamı ile . Düzelir mi zamanla yoksa doktora goturmelı miyim yaşayan var mı?
Annis-ogul Asil3434 kesinlikle goturmelisin cok gec bile kalmışsınız. Hmn kontrol edilmesi gerekiyor. Allahtan travma filan geçirmemiş cocuk .geçmiş olsun
Bal_bebegim Asil3434 düştüğü an hemen acil travma bölümüne götürecektin şimdi alıp götürün lütfen cok geç olmadan.
Asil3434 Bal_bebegim çok teşekkürler kusma falan olmadı o yüzden götürmemiştik agladi sadece sonra geçti ama şişlik kaldı