Deletedmom_22 Nasıl rahatlıyorsunuz neler yapıyorsunuz , nasıl geçiyor ? Benim nisan-Mayıs arası çok kötü geçiyor. Nasıl hafif atlatabilirim ya
Mihrimahveannesi Deletedmom_22 bende öyle valla bekleyim şurada. Bebeğim olunca sıkıntı normalde sıkıntı yapmıyordum da 🤭
Songena19 Deletedmom_22 valla bende değilde eşimin var oda çok kötü oluyor bu aylarda sürekli nezle grip gibi hapşurup duruyor ilaç kullanıyor yoksa rahatlamıyor
Denizanasi92 Deletedmom_22 ben levmont kullanıyordum küçük dozajlılar geçirmiyordu şuan başlamadı henüz ama başlarsa ne yapıcam bilmiyorum emzirme döneminde içilenler beni rahatlatmaz muhtemelen. Hava temizleyicilere özenmiştim bi ara ama fayda eder mi bilmiyorum
Deletedmom_22 Mihrimahveannesi doğumdan önce de varmıydı sende cnm . Yoksa benim gibi doğumdan sonramı ortaya çıktı
Deletedmom_22 Songena19 bende ilaç kullanıyorum cnm , yine de hafif şekilde atlatamıyorum 🤕 ağır geçiyor nisan Mayıs geçen sene de aynısı olmuştu
Songena19 Deletedmom_22 geçmiş olsun valla eşimde baya kötü oluyor işin kötüsü 4aylik kızımda babasına çekti sanırım oda ilkbahar geldiğinden beri burnu tıkanıyor hapşurup duruyor ya😭
Deletedmom_22 Songena19 yaa geçmiş olsun canım. benim oğlumda bana çekmiş 🤧🤧🤧onun da alerjisi var , Allahımmm bir taraftan ben , bir taraftan oğlum burunlarımız akıyor sürekli hapşırıyoruz ikimiz de
Songena19 Deletedmom_22 kızımı KBB doktoruna mi gotursem dedim kaç gündür burnunu yıkayıp aspire ediyorum ama yok rahat nefes alamıyor yavrum hapşurup duruyor
Veragillerden Ayyy benim de alerjik rinittttt öleceğim yaaa, emziren anneler kullanabiliyor mu alerji ilacı bilmiyorum🤧🤧
Deletedmom_22 Gmz-34 gerçekten kötüymüş alerji, bide evimizin yanında tadilat işleri gidiyor camı da kapalı tutuyorum pis girmesin eve diye. Dışarıda da rahat çıkamaz oldum 🤧
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom_22 Ben polen mevsimiyle coşuyor. Hapşırık göz sulanması kendimi bildim bileli öyle bir ilaç kullanmıyorum. 🙈
Deletedmom_22 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya ben ilaç kullanmasam gözlerim kızarıp şişiyor canım mecbur ilaç kullanıyorum 🤧🤧🤧
morjaguar Deletedmom_22 nasıl etki ediyor? benim yüzüm şişiyor, burnum kanıyor, gözümü oyasım geliyor kaşıntıdan, burnum da aynı. göz kaşıntısı varsa buz tutabilirsiniz, ilaçsız başka bir yolunu bilmiyorum
Deletedmom_22 morjaguar benim boğazım çok kaşınır, gözlerim kızarır ve burnum tıkanıp , su gibi akıyor. İlaç kullanmazsam gözlerim şişer. Evi de nemlendiriyorum kuru olmasın diye bol su içiyorum su da iyi geliyormuş Ya
tazebiirannee Deletedmom_22 benimde var maalesef gözlerde kaşıntı burun tıkanıklığı yapardı ama bu sene kaşıntı yerine kuru öksürük başladı sürekli sıcak bi şeyler içiyorum ek olarakta alerji hapı kullanıyorum ama berbat bi durum 🥲
Deletedmom_22 tazebiirannee hiç sorma canım aynı durumu yaşıyorum bir haftadır başladı gene, geçen sene de aynısı olmuştu hatta daha kötü olmuştu . Bu sene oğlumla beraber olduk
ofkelisirin Deletedmom_22 benim de 6 7 senedir var malesef ve alerjik astımım var dışarda maskeyle idare ediyorum sürekli geniz burun gargarası yapıyorum ama gözlerim acayip kızarıp şişiyor ayrıca astım için hava kullanıyorum rahatlatıyor biraz