Miday 1 numara kullanıyorum . Çiş sızdırdı bu sabah ve daha 2 saat ollmustu değiştireli. Dağa oncede kaka. Birde kakayi bezin dış kısmında görüyorum her seferinde içteki gözüküyor yani. Bir öneriniz var mi
Nazlican Miday Bende az önce başlık açtım Prima premium kullanıyorum Goon a geçsem diye düşünüyorum Sleppy niyeyse hiç denemedim denemek de istemiyorum Surada bekleyeyim belki bana da fikir olur,,😶🌫️
Minikkus14 Miday kızım erken doğdu zayıf bir bebekti 3 kiloya geldiğinde 1 numarayı bırakmıştım hatta. 2800 lerdeydi sıkmaya başlamıştı 1 numara . şimdi 2 hafta önce 3500 dü kilosu şimdi kilosunu bilmiyorum 2 numara kullanıyorum elimde 10 tane kadar kaldı elimdeki bitince 3 numaraya geçeceğim hem lastik izi yapıyor hem de bir iki kere az daha beklesem sızdırma olacak gibi olmuştu
RuzgarMommys Nazlican goon tavsiye ederim hic sizdima tasirma yapmaz gayet kaliteli bi bez Ben artik külot bezde 6 num bulamadığım için alamiyorum.prima ya gectim tekrar
Ondina birtutamsac benim bebiş 6.350, elimdeki son 3 numarayı bitirmek için çabalıyorum. Dediğiniz gibi 4 e geçeceğim yakında.
Gokcennderenn Miday çok dandik bakma mecburiyet yani. Gece Prima takıyorum değiştirmemek için uyanıyor yoksa sabah sleppy istediğin kadar büyük tak bacaklarının kenarında lastik izleri anlamadımm herkes aynı şeyi dediğine göre demek ki sıkıntılı bir bez hangisine geçeceğim bilemedim burda okuyurum baby turco diyen çok bu paket bitsin az bı paket onu alcam deniycem
Noname21 Miday sleepy bozdu ya bu yeni basim mi ne. Bende külot bez kullanıyorum bir değişik. Tuvalet eğitimine başlayacağım o yuzden degistirmiyorum
Minikkus14 Miday evet benim kızımda kuvozden çıktığında 2400 kg du sizinde çoktan geçme vaktiniz gelmiş geçiyor bile bencede geçin 2 numaraya hatta 2 numarayı da çok fazla almayın 2-3 haftaya 3 geçmek istiyceksinuz lastik izi yapmaya başlıyor bir süre sonra
nur-nr_123 Miday numara küçük geliyor olabilir cnm artık ne kadarlık bebeğiniz bn 1 numaramayı ilk doğduğunda kullanmıştım 1 hafta kadar sonra 2 ye geçti kilosu ne kadar bide 3740 doğdu oğlum bnmkilo vermedi almaya devam ettiği için bn hemen numarayı büyük aldım
Busraata Miday sleepy ilk ay kullandım ama bizde de aynı şekilde sızdırma yaptığı için değiştirdim günde 10 kere üst değiştiriyordum resmen hiç memnun kalmadım hiç..
Denizanasi92 Miday 1 numara çok küçük 2ye geçin ama ben büyük numaraya geçince de aynı sorunu yaşadım molfixe geçtim. Molfix daha iyi