mommohter Hanımlar komşu mu iftara çağırıcam 5 Kişiler 2si çocuk hep pilav falan oluyor kıymalı pide yaptıracaz çorba sarma içli köfte bi kaç meze ve salata sizce az mı ayıp olur mu
herseySeninleguzel11 mommohter Çok güzel menü bence. Az değil. Çok çeşit olunca yenmiyor hem israf hemde orucun anlamına aykırı.
Kara3773 mommohter kıymalı pidemi ayy en güzeli ya zaten her gittiğin yerde hep aynı menü koplaya yapıştır misali bence en iyisini yapmışsınız menün gayet güzel afiyet olsun simdiden
Nurgrvn mommohter ben dün bizimle beraber tam 8 kişiye mercimek çorbası kuru fasulye patates püresi üzerine tavuk sote pilav salata birde eşimin ciğeri meşhurdur ciger yaptı turşu bu şekilde kurmuştuk masayı biraz az geldi yemek cesiti
Domino Menü çok güzel cnm afiyet olsun. Bende aklımda bulunsun hep pilav et falan oluyor değişiklik güzel.
[silindi] mommohter çok bile. Ama misafirin hattına yeterli tam karar diyebilirim. Daha da bişey ekleme canım