n-h-g-g yani canım bence erken kasık maması paketlı gıdalara zaten hiç gerek yok bak yaz geldi bir sürü mis gibi meyve var koy suyun içine kaynat sonr aiçine biraz irmik koy illa kasık mama vermek ıstıyorum diyosan ki bunun içinde mnce ayrı ayrı denemen lazım bebegıne alerjı olucak mı diye bizim köyümüzde elma vişne cok bol ünsanlar agacları yere sırkalıyo oradan cuvallara dolduruyo bunlar çürük pis denmeden paketlı gıdalarda kullanılmaya gidiyo malesef canım