Aselimm_ Dün yaptım doğumu sezeryan kanamam oldu normalde her ayın 25inde regl oluyordum doğumdan hemen sonra regl olan var mı yoksa ameliyat etkisiyle olan bir şey mi?
tmrskbr Aselimm_ doktorunuz bilgi vermedi mi? Sezaryen de olsa normalde olsa 1 seneye kadar adet olmamanız normal sayılıyor. Hele ki emziren anne iseniz hormonlardan dolayı çok normal.
Kmslerv1 Aselimm_ kırkım çıktı. 10-15 gün adet oldum. Şimdide düzenli oluyorum. Bende sezeryan dogum yaptım