Edagulgonce Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık çok fazla gaz sancısı yaşıyoruz. Daha sık beslenmesi gaz sancısını artırır mı bilginiz var mı? Tecrübeli analar yardımm
tmrskbr Edagulgonce anne sütü alıyorsa sıkıntı olmaz. Ama mama ise ileride reflü yaptığı söylenmişti doktorum tarafından.
Rdn Edagulgonce çok sık ilk süt içerse laktoz kaynaklı gaz yapabileceğini söylüypprşar ama bebeişleri de her an emzirmek lazım
DevrimciAnne Edagulgonce benim de bebeğim 1 aylık sadece mama yiyor ne zaman isterse vermek durumundayım anne sütümüz hiç yok 🤦🏻♀️ Gaz sorunumuz vardı biogaia kullandık şimdi rahat gaz çıkarıyor
tmrskbr Edagulgonce benim bebeğimde sadece mama yiyo 4 aylık. Normalde mamasının ölçülerine bakıyorum150 cc yiyebilir yazıyor ama bizim 90 yiyor 2-3 saatte bir yiyor. 120 denedim yiyemedi yani olmadı. Demekki benim kızım böyle dedim takmadım kafama. Sizde takılmayın
Edagulgonce tmrskbr Bizimki 120 içiyo hatta versem daha fazla içicek gaz yapcak diye korkuyorum 3 saatte bir vermeye başladım. Daha sık içiyodu. Erkek bebekler biraz daha fazla içiyomuş galiba