Sanırım başardım kızlar. 3.5 aylıkken başlamıştım gündüz çok kısa uyuyor ve uyanıyordu 20-30dk kadar. Ne zaman uyansa en az 15dk en fazla 30dk. Geri uykuya döndürmeye çalışıyordum. Başarılı olduğum da oluyordu başarısızda. Şuan 4.5 aylığız. Ve günün ikinci uykusun da şu an 1. Saatini tamamlayacak. 🧿🧿🧿
Paylaşmak istedim eğer bu durumdan müzdarip olan varsa diye. Tek yapmanız gereken şey sabırlı ve iradeli olmanız. Ve ilk nasıl uyuttuysanız aynı destekle uykuya döndürmeniz. Umarım faydam dokunur. 🙏🏻