Kızlar merhaba.. bebeğimi kim çağırsa gel dese kucaklarına gidiyor. Yabancı biri gördüğünde pür dikkat izler önce kucağına alsa da durur. Bazı bebekler anneden başka kimseye gitmiyor hep anneyi istiyor . Tabi yabancılık çekmemesi iyi ama işte anne yüreği sorguluyor acaba bana düşkün değil mi diye 😄 fakat ben oda da değilsem görünmeden seslendigimde çığlık atar güler bunu sadece bana yapıyor.