Eezzaa123 Bebegim 4 ay 22 günlük 4 5 gündür çok huysuz çok aglıyor hiç durmuyor kucak da bile aglıyor uyumuyor geceleri çok huzursuz dişlerimi çıkıcak bilmiyorum 2 yandan patlamış ordan diş patlar mı bilenler yorum yapabilir mi
uykularharamolduuu Eezzaa123 biz de 4.5 aylığız kucak delisi oldu resmen ve çok huzursuz. Damakları kaşınıyor benimkinin de. ama patlamışsa senin dişler huzursuzluğu ondandır cnaım
Eezzaa123 uykularharamolduuu ya kucagımda sussa onada razıyım kucakta bile aglıyor napcamı şaşırdım sürekli bagırıyor bagırarak aglıyor sevdiği hiçbirşeyden memnun olmuyor atak dedim atak zamanı da geçti artık bilmiyorum ya yoruldum
uykularharamolduuu Eezzaa123 benim ki de aynı şekil de şuan sadece uyuyçrken susuyor. Aslında çok ağlak bşr bebekte değildir ama şu 10 gündür çıldırdı resmen. Hiç bir şekilde oyalanmıyor. muhtemelen diştir kuzum
Eezzaa123 uykularharamolduuu bizimki de melek gibiydi çok sessiz di aglamıyordu 3. Aya kadar 1 buçuk aydır huyu degişti son günlerdir de aglıyor ve bagırıyor allah yardımcımız olsun ozamn😂🙂
Nursena0606 Eezzaa123 canım diş patlamış gibi durmuyor. Büyük bir ihtimalle köpek dişleri yer ediyor o yüzden bu kadar huzursuzdur. Birde 4.ayın son 1 haftası atak döneminin zirvesi oluyor. O da beraber olunca çekilmez bir durum almış olabilir.
Eezzaa123 Nursena0606 agzı çok sulanıyor dişleriyle alakalı bi durum var da ne oldugunu çözemiyoruz atak dönemi bitmedi mi yani daha
Nursena0606 Eezzaa123 diş etleri oluşmaya başlıyordur. Kaşımak ister, huzursuz olur. Ateşlenir ve ishal olursa diş çıkarır. Atak dönemi de 5.ayın ilk haftasına kadar devam ediyor.