Bende 1 hafta önce gittim size de geçmiş olsun CANIM d vitaminine başlayalı 2.5 ay oldu bebeğim 2.ay aşısında vermişti ebemiz , şimdi Kan damlası verdi günde 4 damlayla başlayalım dedi ama ben saglik ocaginin verdiğini kullanmadim Anti alerjenik & doğal aldık.. bol bol temiz hava almamızı güneşe çıkarken dikkatli olmamızı ek gıda için asla acele etmememi söyledi.. bu kadar 🙂