Dual ağustos 5 inde doğdu kızım hiç vermedim doktorumuz da asla önermesi zehirlediniz dedi bebeği şu zehirlenmesi diye bisey var cnku 4.5 aylıkken ek gida başlattı doktorumuz o zamn 2 çay kasigi kdr veriyordum şuan 8 ay 22 günlük şuan da zaten veriyrm