2kizbiroglan Kızlar 3 gündür mutfak dolabıni boyuyoruz kuruyunca dolap benek benek oluyor .niye boya tutmuyor bir türlü . Polisan boyadan aldık. Dolaplarim kahverengiden beyaza boyuyoruz.ne olur yardımci olun ne yapmam gerekiyor. Bayrama da az kaldı 😒😒😒😒
minikoglum28 2kizbiroglan Yanlış boya kullanmış olabilir misiniz? Her boya çeşidi her yüzeye uygulanmıyor çünkü.
barlassmoom 2kizbiroglan dolap temiz değildir ya da dolap kapaklarınız o boyaya uygun değildir ya da zımpara yapmamışsınızdır
Sumeyyebaglan İnternette detaylı videolar oluyo bakıp yapabilirsiniz. Ayrıca öyle tek bi boyayla olmuyo bi kaç teferruatı var
2kizbiroglan Sumeyyebaglan videolara baktık aldığımız yerden sorduk onlarda anlattılar . aynısı yapıyoruz olmuyor
Ikizannesi5 2kizbiroglan sana aquacool öneririm veyahut cadence richden uzak dur dolap için haricinde baktın boyadiktan sonra iz bırakıyor fırça izi olabilir kullandığın rulo cok onemli kadife fırça tek geçerim su an yapman gereken hafif puturlu olan kısımları zimpara yap ardından dediğim iki markadan birini al sana destek veren isterim bende bilmiyordum 1 Ay önce salonumu yaptım gelen giden şaşırıyor yaptığımiza simdi sehpa aldim astar atılmış zimparalanmis uygun bi tane aldım cpk cok uygun aldim onu aynalı yapacağım hayirlisiyla
Ikizannesi5 2kizbiroglan boyayı nereden aldınız üzgünüm ama aldın boya hiç iyi değil hele de beyazı asla iyi değil