Nuurr123 Son zamanlarda aşırı çoğalan bir hastalık ve malesef gözümüzün önünde nice canlar ölüyor yüreğim dayanmıyor.. önceden yok muydu bu hastalık neden bu kadar çoğaldı çok merak ediyorum ?
Dual Nuurr123 kesinlikle bende aynı fikirdeyim bence giderek çoğalıyor. Önceden bu kadar olmadığını düşünüyorum.
Deletedmom_13 Nuurr123 bence her zaman vardı ama seslerini duyuramıyolardı. Şuan sosyal medyanın iyi yönü böyle şeyleri duyup yardım edebiliyoruz
expelliarmus Nuurr123 her zaman vardı tabi ki cünkü genetik bi hastalık.. ama sosyal medya yoktu insanlar bu kadar geniş kitleye ulaşamıyordu. Sadece yakın çevreyi biliyorduk. Allahım hepsine şifa versin ilaçları ülkemizde sigorta kapsamına girsin insallah . Kimseyi evladıyla sınamasın rabbim
Latiko Nuurr123 öncedende vardı ama sosyal medya bu kadar yaygın değildi o kadar üzücü ki tedavisi olan bi hastalıktan bunca yavrunun yitip gitmesi 🥺
Nuurr123 Latiko expelliarmus Deletedmom_13 ama sosyal medya yeni bir şey değil ki yıllardır var ve son 2-3 senedir duyuyoruz sma hastalığını
expelliarmus Nuurr123 kampanyalar yeni başladı demek ki. Çünkü bu hasta geni anne ve baba taşıyıcı olunca bebekte ortaya çıkıyor. Bu da zamanla olan bi şey değil genetik aktarımla oluyo
Deletedmom_13 Nuurr123 işte onlar böyle yardım kampanyası oluşturabilecegini oradan seslerini duyurabilecegini bilmiyorlardı ayrıca eskiden sosyal medya bu denli yükselişte değildi