Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum bebeğim üç ay bir haftalıkken kontrole götürdüğümüzde 6200 dü şimdi 4 ay 4 günlük aşıya götürdüğümüzde sadece 300 gr almış geçen ay bir kilo alırken şimdi 300 gr olması garip geldi ve açıkçası üzüldüm boy kilo olarak gelişimi geri de değil ama 15 gün sonra eğer kilo almazsa takviyeye başlayacakmışız aranızda bu durumu yaşayan var mı mama kullanmak istemiyorum acaba sütüm mü yaramıyor