Merhaba oğlum yeni öğretim yılında 37ayını doldurmuş olacak ve kreşe göndermeyi düşünüyorum..konuşması yaşıtlarına göre geride..tuvaletini öğrendi yaşıtlarıyla iletişimi yok çünkü oturdugumuz çevrede yaşıtı hiç çocuk yok. Bir bebeğim var şuanda 6aylık büyük onunla oynamak istiyor tabi tepki alamadığında sinirleniyor kendini tam ifade edemediği için suskunlaşıyor. Durum daha kötüye gitmesini istemiyorum. Bende çocukgelişimi okudum evde çeşit çeşit etkinlikler yapıyorum ona bir gün içinde boş bırakmıyorum ya kagıt etkinliği ya boyama yada parkur çalışması gibi etkinlikler yapıyorum ama evde çocuguma yetemiyorum benden ziyade arkadaş istiyor😔 kreş gündüzbakımevi tarzı bir okula göndersem değişir diye düşünüyorum şimdi önerinize ihtiyacım var mersin içinde bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz önceliğim devlete bağlı kreş gündüzbakım evi varmı?? Tabi özel kreş te olabilir