Merhaba arkadaşlar oğlum 13 aylık hala emziriyorum. Merak ettiğim şey şu, sizler bebeklerinize inek sütü içiriyor musunuz? Kazein içerdiği için birçok kişi faydalı bulmuyor ben de sadece bir kez denedim su ile karıştırıp ama reddetti bir daha da denemedim. Sizin bu konudaki fikriniz nedir?