Gktrkefe molfix çok çok iyi ben şimdi bi de pure and softunu kullanıyorum efsane. Herkes sleepyi çok övmüştü doğmadan almıştım, iğrenç bi bezmiş. Sızdırır kokutur, prima alerji yaptı o yüzden sevemedik ama molfix hele dd pure and softu artık asla değiştirmicem inşallAh