nazlimom_ emziği ilk ağzına koyduğunda elinle biraz tut tam emmeye başladığında elini çek emmeye devam eder ama bazı bebekler asla emzik kabul etmiyorlar umarım seninki kabul eder çok rahat versin biz de aventi kullanıyoruz 6 aylık sıfır 6 ay kullanıyoruz hala gayet de tutuyor alıştırdı İlk başlarda biraz zor alışıyorlar bizimki de 3 mü 4 aydan sonra kabul etti boy ile alakalı değil bence ya bir de daha bibs markası deney istersem