denizz06 Kızlar 20 gün sonra uçakla yolculuk yapıcaz. Bebeğim 11 aylık. Kalkarken inerken nelere dikkat etmeliyim. Varmı uçakta şöyle olur dikkat et dediğiniz birşey ?
shawty denizz06 Uçağa geçinceye kadar uyutmayın uçakta uyutun ki biraz rahat edersiniz karnını tok tutun uçakta emzik kullanıyorsa verin basınç rahatsız eder çıngırak alın yanınıza ☺️
Denniscab denizz06 sadece kalkış ve inişte emiyorsa eğer emzirim emmiyorsa emzik emzikte yoksa biberon verin. Kalkış ve inişteki basınç farklılıkları bebeklerin kulaklarını ağrıtabilir. Alçalmayla beraber emzirin yeter başka bi şeye gerek yok.