Seymamm bebeğiniz bebek arabasını puseti vs seviyorsa çıkarabilirsiniz dışarıya ağlarsa mutlaka sakinleşeceği birşey vardır sevdiği bir oyuncağı alabilirsiniz emziriyorsanız emzirme örtüsü alın bir yerde kafede vs emzirebilirsiniz ben oğlumla 10 günlükten beri çıkıyorum ilk önce evin yakınlarında markete flaan gittik en azından ağlarsa ve durmazsa hemen eve dönebilirim diye ama eşim yanımdayken ya da yanımda yardımcı olabilecek başka biri varken her yere çıktm alışsın istedim açıkcası dışarıya çünkü eşim esnaf geç saatlere kadar çalışıyor her zaman da yanımda biriyle dışarı çıkamıyorum o yüzden tek çıkmaya da böyle alıştık