cnnkrl TazeAnneL o konuda ya ben de bi terslik var ya bebeğim de. Çünkü molfix, sleppy, prima üçünü de denedim üçüde dışa taşırdı. Hem de çok vakit geçmeden. Yanlış takmışsındır falan diyolar da. Onu takamayacak ne var giydiriyorsun:)
Deepmom TazeAnneL prima ve molfiks kullandık prizmada hangi bez numarası kullanıyorsa onu alın ama molfikste bir numara küçüğünü alın külot bezde kalıpları büyük olabiliyor sızdırma olarak ikisindede sızdırma pişik sorunu yasamadim