Kızlar merhaba 6 ay 4 günlük kızım var. 3040 gram doğdu. Şu an 5500 gram. Yanı doğduğundan beri sadece 2 buçuk kg aldı. İlk zamanlar hastane de yattık bronşitten sonra corona falan olduk. Onlarla alakalı mı bilmiyorum ama kg alımı çok yetersiz. Zaten doğduğundan beri hep iştahsız bir bebek oldu yani mesela gece sadece 1 kere emer. Bu arada sadece anne sütü alıyor (5.ayda tadımı bitirdik 4 gündür öğün olarak ek gıda başladık) Mama kesinlikle yemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Şu an 6 ay için olması gereken kg için en düşük seviye de. Ebemiz artık kg alması gerekiyor zaten bu vakitten sonra yeterince verecek dedi. Ne yapacağım bilmiyorum. Başına gelen var mı ? Ne verebilirim ne yedirebilirim ? Bu arada hiç açlık huysuzluğu olmuyor makine ile sağım yaptığımda 15 dk 130 ml falan da süt çıkıyor. Bu arada 2 yaşında da bir oğlum var onda hiç böyle sorun yaşamadım bu aylarda 8-9 kg bir bebekti. Lütfen yardımcı olur musunuz ? (Kan değerleri vs normal)